رپورتاژ آگهی چیست؟
رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری، نوعی تبلیغ است که به صورت یک مقاله یا گزارش خبری نوشته میشود و در رسانهها، سایتها یا روزنامهها منتشر میگردد. تفاوت اصلی رپورتاژ با تبلیغات معمولی این است که رپورتاژ به شکل محتوای خبری یا آموزشی ارائه میشود و هدف آن جذب مخاطب از طریق ارائه اطلاعات مفید همراه با معرفی محصول، خدمت یا برند است.
شبیه به یک مقاله یا گزارش خبری نوشته میشود.
به جای تبلیغ مستقیم، با ارائه اطلاعات ارزشمند توجه مخاطب را جلب میکند.
معمولاً لینک به سایت یا صفحه محصول در متن رپورتاژ وجود دارد.
در سایتها یا رسانههای معتبر منتشر میشود که باعث افزایش اعتبار و سئو سایت میشود.
جلب اعتماد بیشتر مخاطب نسبت به تبلیغات مستقیم
کمک به بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو (سئو)
افزایش دیده شدن برند یا محصول در بین مخاطبان هدف
امکان انتشار در رسانههای معتبر و تخصصی